Customer engagement, czyli klient, który wraca

Wideo

III Konferencja Nienieodpowiedzialni "Żródła wartości firm branży fianansowej. Jak osiągać zyski i budować zaufanie" odbyła się 13 listopada 2015 r.

III Konferencja Nienieodpowiedzialni "Żródła wartości firm branży fianansowej. Jak osiągać zyski i budować zaufanie" odbyła się 13 listopada 2015 r.

 

Aleksandra Stanek-Kowalczyk, Senior Manager Deloitte, „Customer engagement, czyli klient, który wraca.”

Wystąpienie podczas III Konferencji Nienieodpowiedzialni „Źródła wartości firm z branży finansowej. Jak osiągać zyski i budować zaufanie?”, która odbyła się 4.11.2015r. w Sali pod Kopułą w Ministerstwie Gospodarki, pod patronatem honorowym Ministra Gospodarki.

 

Aleksandra Stanek-Kowalczyk, Senior Manager Deloitte
Aleksandra Stanek-Kowalczyk, Senior Manager Deloitte
Podziel się

Facebook / Twitter / LinkedIn

Komentarze
Facebook Twitter LinkedIn RSS