Konsumenci i koronawirus – rozmowa z prof. Dominiką Maison

ŚWIAT PO

Żyjemy w czasach pandemii koronawirusa, co spowodowało m.in. szereg ograniczeń w handlu, a także niepewność finansową wielu osób. Jak wpłynęło to na nasze zachowania konsumenckie? Najpierw wszyscy rzucili się na makaron i papier toaletowy, a co dalej? Czy nasze dzisiejsze zachowania i sposoby korzystania z usług zostaną z nami na dłużej, już po ustaniu pandemii? Czy zmienią się nasze nawyki oszczędzania? Na te i inne pytanie odpowiada prof. Dominika Maison, psycholog konsumencki, w rozmowie z Pawłem Oksanowiczem.

Dominika Maison – profesor psychologii, dziekan Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Główne obszary zainteresowań naukowych to: utajone postawy konsumenckie, nieświadome motywy i potrzeby, zachowania finansowe oraz badania skuteczności kampanii społecznych i CSR. Obok pracy naukowej od początku lat 90-tych zajmuje się badaniami społecznymi, marketingowymi i konsumenckimi, łącząc z sukcesem naukę z praktyką. Właścicielka firmy Maison&Partners specjalizującej się w strategicznych badaniach marketingowych i społecznych.

Podziel się

Facebook / Twitter / LinkedIn

Komentarze
Facebook Twitter LinkedIn RSS